Image result for بک لینک و سئو

ب 2.0 سیستم عامل های آنلاین هستند که به کاربران اجازه می دهند وب سایت های کوچک یا وبلاگ های خود را به طور رایگان بصورت زیر دامنه در سایت خود ایجاد کنند. آنها دردسر خرید دامنه ، پرداخت هزینه هاست و یادگیری نحوه ساخت وب سایت را از بین می برند.

 

این فرصتی دیگر برای ایجاد پیوندهای با کیفیت از محتوای مربوطه به ما می دهد. برخی از افراد از وب 2.0 بسیار سنگین استفاده می کنند ، اما ما معمولاً در هر کمپین ایجاد لینک که در حال کار هستیم ، حدود 3-5 مورد از این مینی سایت ها ایجاد می کنیم.

 

تعداد بیشماری از سیستم عامل های وب 2.0 برای انتخاب وجود دارد. برخی از موارد دلخواه ما شامل Blogspot ، Weebly و Jimdo است. اطلاعات بیشتر را در لیست وب 2.0 مورد علاقه ما مشاهده کنید.

 

پس از انتخاب بستر خود ، شروع به ایجاد محتوای مربوط به سایتی کنید که برای پیوند دادن به آن کاشته اید. شما می توانید چندین صفحه ایجاد کنید و حتماً از پیوندهای مربوط به مرجع خروجی و همچنین لینک دادن به سایت خود استفاده کنید (فقط در وب 2.0 یک یا دو بار به خود پیوند دهید).

 

می توانید محتوا را خودتان بنویسید یا مانند iwriter برای شما جایی بنویسید. حداقل یک صفحه با 300-500 کلمه داشته باشید (داشتن صفحات و محتوای بیشتر طبیعی تر به نظر می رسد اما همیشه لازم نیست). این محتوا باید مرتبط باشد ، برای خواننده هدف داشته باشد و از هجی و دستور زبان خوبی برخوردار باشد.

 

وب 2.0 قوی ترین پیوندها به خودی خود نیستند ، اما DA آنها زیاد است و ایمن نیستند به همین دلیل لینک های بالش خوبی ایجاد می کنند و به عنوان ابزاری برای متنوع کردن پروفایل های لینک دهنده استفاده می شوند.

 

وقتی شما پیوندهای قدرتمندتر دیگری مانند PBN ها را به آنها نشان دهید ، برای تقویت آنها بسیار قوی تر می شوند. با این کار از DA زیاد دامنه root به عنوان فیلتر ایمنی و میانبر برای مصرف بیشتر صفحه استفاده می شود. وب 2.0 در هنگام روشن شدن به این شکل واقعاً می درخشد.

 

مانند هر نوع پیوند دیگر ، مطمئن باشید که برای انجام همه کارها فقط به Web 2.0 اعتماد ندارید و در کنار آنها انواع دیگری از پیوندها را مخلوط می کنید.

 

نام تجاری

این یکی از روش های ساده ایجاد لینک های رایگان است ، اما همچنین به افرادی که از قبل در مورد وب سایت یا شرکت شما صحبت می کنند نیز نیاز دارد.

 

می توانید افرادی را پیدا کنید که در مورد شغل شما صحبت می کنند یا از یک سرویس پولی مانند BuzzSumo (که کمی گران است) استفاده می کنند یا فقط آن را به روشی قدیمی و قدیمی انجام می دهند - نام تجاری خود را به گوگل بزنید و SERP ها را برای مقالاتی که در آنها ذکر شده است الک کنید.

 

بیشتر بخوانید: BuzzSumo vs Ahrefs.

 

وقتی مقاله ای پیدا کردید که از وب سایت / تجارت شما بدون لینک نام می برد ، پیش بروید و با استفاده از یکی از الگوهای اطلاع رسانی ما برای آنها ایمیل ارسال کنید.

 

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، شما فقط برای چند دقیقه کار ، مقدار زیادی از نام های تجاری بدون پیوند خود را به پیوندهایی با کیفیت تبدیل خواهید کرد.

 

سیگنال های اجتماعی

علائم اجتماعی هنگامی است سئو چیست که افراد وب سایت شما را در یک بستر رسانه اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، Pinterest ، Reddit و غیره پیوند می دهند:

 

 

در حالی که سیگنال های اجتماعی به اندازه پیوندهای عادی قدرتمند نیستند (و گوگل حتی می گوید که شمارش نمی شوند) ، ما دریافتیم که تأثیر مثبتی در کمک به رتبه بندی سایت ها و صفحات دارند. ما حتی داستان هایی از سیگنال های اجتماعی را شنیده ایم که درمانی برای سایت هایی است که نمی توانند تکان بخورند.

 

برای دریافت سیگنال های اجتماعی به صورت رایگان ، می توانید به راحتی از دوستان ، خانواده ، همکاران یا مشتریان راضی خود بخواهید تا از هر پلتفرم رسانه اجتماعی که استفاده می کنند به سایت شما لینک دهند. اگر وقت بیشتری دارید ، می توانید سایت و محتوای خود را به دیگران در صنعت خود که ممکن است به اشتراک گذاری آن علاقه مند باشند ، بازاریابی کنید.

 

سیگنال های اجتماعی باید همچنان در کنار پیوندهای عادی نیز استفاده شوند ، اما برای جلب اعتماد به سایت شما بسیار مفید هستند. اگر توسط وب سایت ها و وبلاگ های معمولی به شما وصل می شوند ، این احتمال وجود دارد که افراد در شبکه های اجتماعی درباره تجارت شما نیز صحبت کنند.

 

سیگنال های اجتماعی اثبات اجتماعی برای مبارزات پیوند دهنده شما هستند ، بخشی سالم از هر پروژه رتبه بندی هستند و نوع عالی دیگری از بک لینک رایگان هستند.

 

راهنمای رایگان - هر آنچه در مورد SEO On-Page بدانید

مطالب ، مطالب ، مطالب

به قول قدیمی ها ، محتوا سلطان است. اگرچه ما با آن موافق نیستیم ، اما استفاده از محتوای شما برای دریافت پیوند برای کسانی که وقت دارند بسیار مفید است.

 

اول ، شما به برخی از مطالب نیاز دارید. شما می توانید از مطالب مشابه سایت ها و مقالات رقیب استفاده کنید تا از اطلاعات آنها برای نوشتن مطالب خود استفاده کنید ، اما سعی کنید چیز جدیدی در جدول بیاورید تا محتوای شما از بقیه متمایز شود.

 

هرچه محتوای شما بهتر باشد ، قسمت بعدی آسان تر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که خوب نوشته شده و از نظر بصری جذاب باشد (تصاویر ، فیلم ها ، نمودارها ، اینفوگرافیک ها). اگر آن را برای خود نوشتید ، آماده باشید حداقل 80 دلار برای یک نویسنده خوب هزینه کنید.

 

اکنون که شما یک بخش عالی از محتوای منحصر به فرد دارید که مردم می خواهند آن را بخوانند ، چند گزینه برای کار با آن دارید:

 

1. آن را در سایت خود قرار دهید و منتظر آمدن پیوندها باشید. این برای سایتهای معتبرتر با خوانندگان اختصاصی کار می کند ، اما نه برای شخص جدید ، هر چقدر که برخی از جستجوگرها بخواهند آن را باور کنند ، بسیار مفید است.

 

2. آن را در سایت خود قرار دهید و برای دریافت پیوندها آن را فعالانه بازاریابی کنید. لیست منابع ، پیوندهای خراب ، رسانه های اجتماعی ، اپراتورهای جستجوی گوگل و تحقیق در مورد رقبا ، همه روش های خوب برای جستجوی سایت هایی است که قبلاً به محتوای مشابهی پیوند داده اند و همچنین ممکن است دوست داشته باشندلینک بیلدینگ خوب به شما کمک می کند تا برند تجاری خود را بسازید و آن را به عنوان یک نام معتبر در زمینه فعالیت خود معرفی نمایید. تکنیک های لینک بیلدینگ بسیاری مانند تولید محتوا وجود دارد که می تواند فعالیت تجاری شما را برای مخاطبانتان تشریح کند و این راه می تواند نشان تجاری شما را معتبر سازد. برای نمونه، اگر شما مطلبی را با استفاده از آمار حقیقی منتشر کنید، شانس معروف شدن در زمینه تجاری خود را خواهید داشت. هنگامی که تلاش می کنید تا برای محتوای خود لینک ایجاد نمایید، در واقع دارید مهارت خود را به نمایش می گذارید و از همکاران و فعالان زمینه تجاری خود می خواهید که مطلب موثق شما را در اینترنت به اشتراک بگذارند.

 

نکته ای مهم دربارۀ ایجاد بک لینک چیست  و به دست آوردن لینک

عنوان بالا می تواند به "اهمیت داشتن صفحاتی که ارزش لینک دادن داشته باشند"، تغییر یابد. پیش از آنکه لینک سازی را آغاز کنید، به چیز ارزشمندی نیاز دارید تا بر اساس آنها لینک سازی کنید. معمولاً این چیز با ارزش صفحۀ نخست وب سایت شماست. اغلب اوقات شما بر اساس منابع تخصصی و معتبر مانند مطالب وبلاگ یا یک دادۀ آماری، لینک بیلدینگ می کنید. گاهی اوقات این منابع پیش از آنکه شما شروع به لینک سازی کنید وجود دارند. در دیگر اوقات، شما با هدف ایجاد لینک، این منابع را به وجود می آورید.

 

این کار، مفهوم به دست آوردن لینک و شایستگی برای رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو را مطرح می کند. تمام لینک ها باید به منبع اطلاعاتی موثقی متصل شوند. لینک سازی بر اساس وب سایت های کم ارزش بسیار دشوار است، اما هنگامی که منبع اطلاعاتی معتبری در اختیارتان باشد، لینک بیلدینگ راحت می شود.


بک لینک طبیعی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خیابان دهم Jackie آشپزی دانلود پروژه و تحقیق خوشمزه بپز Joseph افزایش قد با کفی طبی ژله ای فرکتال سیب نگین کویر Mike